حقیقت این است که تو نیستی تنها فرد درگیر درباره فیلم سینمایی قرمز
جشنواره سال ۲۰۰۶ بیش از ۳۰۰ فیلم از بیش از ۵۰ کشور جهان را به نمایش گذاشت که حدود یک چهارم از آنها غیرداستانی بودند. نسخه بلوری نهایی و نسخه کارگردان که شامل صحنههای حذف شده فیلم است به همراه پشت صحنه و مراحل مختلف ساخت فیلم نیز در تاریخ ۹ ژانویه ۲۰۱۸ در دسترس عموم قرار گرفت. همچنین فیلم یک موفقیت تجاری بهشمار میرفت و ۴۸۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد در حالی که ۱۵۰-۱۲۵ میلیون دلار بودجه ساخت آن بوده است. در سال ۱۹۵۲، منی به همراه همسر و دختر خردسالش به کالیفرنیا بازمیگردد، که پیشتر به شهر نیویورک گریخته و یک فروشگاه رادیویی تأسیس کرده بود. جشنواره در سال ۲۰۰۴ بزرگترین نمایشدهنده فیلمهای آسیای شرقی، خارج از این منطقه بود. این جشنواره همچنین مدیریت و اجرای گردهمایی فیلم و تلویزیون ونکوور (به انگلیسی: Vancouver Film and Television Forum) را بر عهده دارد. اما در اثنای این شکست شروع به درک نیازهای حقیقیاش میکند. این صفحه آخرینبار در ۲۹ مارس ۲۰۲۳ ساعت ۱۲:۲۰ ویرایش شده است.
این صفحه آخرینبار در ۲۹ مارس ۲۰۲۵ ساعت ۱۳:۴۹ ویرایش شده است. کارگردان «تگزاس ۳» : «همینک در حال ویرایش و تکمیل سناریو این فیلم هستیم و هنوز فیلمنامه قطعی نشده. این فیلم در متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده میکند، بر اساس نظر ۱۹ منتقدین امتیاز ۶۰ از ۱۰۰ را کسب کرده که نشانگر «نقدهای مختلط یا متوسط» است. در این فیلم دو تن از بزرگترین و قدرترین بازیگران حال حاضر، یعنی کریستین بل (در نقش آلفرد) و هیو جکمن (در نقش روبرت) ایفای نقش میکنند و بهخوبی از عهده نقشی که بر عهدهشان است، برآمدهاند. خاطره شیبانی بر این باور بوده است که مسئلهٔ بنیادین در فیلمهای بیضایی این است که آدمی جهان را چگونه میبیند؛ و بدین ترتیب بیضایی را پیشگامِ برتری دادن به درونیّات قهرمان در سینمای ایران میداند. فیلم بهطور کلی با واکنشهای منفی از سوی منتقدان همراه بود، که عملکرد تیم بازیگری، سکانسهای اکشن و جلوههای بصری آن مورد تحسین قرار گرفت، اما منتقدان نسبت به فیلمنامه و شخصیتپردازی آن انتقاداتی داشتند. این فیلم که بازسازی سری فیلمهای لاکپشتهای نینجا است، به کارگردانی جاناتان لیبسمن بوده و مگان فاکس، نوئل فیشر، جرمی هاوارد، ویلیام فیکنر، دنی وودبرن، ویل آرنت، جانی ناکسویل و تونی شالهوب در آن به ایفای نقش میپردازند.
ژنرال یوجین ایروین (رابرت ردفورد) به دلیل امتناع در شرکت در جنگ خلیج فارس و نبرد در کشور عراق پس از شکنجه شدن به زندان میرود. پس مساله این است که حالا چنین ابرقهرمانی چطور خودش را میتواند با لحن جهان سینمایی مارول هماهنگ کند که عامدانه حول درجه سنی «پیجی-سیزده» (تماشاگر زیر سیزده سال با همراهی والدین فیلم را تماشا کند) شکل گرفته است؛ و سوال مهم بعدی اینکه هیو جکمن چطور و چرا میخواهد دوباره چنگالهایش را پس از فیلم بهیادماندنی لوگن Logan - که اختتامیه شخصیتش به شمار میرفت - از غلاف دربیاورد؟ پس از آن خشایارشا به گارد جاویدان دستور میدهد که به اسپارتیها حمله کند. جشنواره ونکوور هرساله بلافاصله پس از پایان این گردهمایی آغاز بهکار میکند. این جشنواره از سال ۱۹۸۲ آغاز بهکار کرد و توسط انجمن جشنواره بینالمللی فیلم ونکوور بزرگ که یک نهاد غیرانتفاعی ایالتی و سازمان خیریهای فدرالی است، فیلم سینمایی زنان بدون مردان اداره میشود.
سازمان سینمایی. Archived from the original (PDF) on 14 May 2021.، (مخاطب ۹۷۷٬۴۳۶ سال ۱۳۶۶ افزوده شد)؛ سالنامه آماری سینمای ایران سال ۱۳۶۶ بایگانیشده در ۱۴ مه ۲۰۲۱ توسط Wayback Machine، (مخاطب ۴۱۹٬۴۷۴ سال ۱۳۶۷ افزوده شد)؛ سالنامه آماری سینمای ایران سال ۱۳۶۷ بایگانیشده در ۱۴ مه ۲۰۲۱ توسط Wayback Machine، (مخاطب ۵٬۰۸۳ سال ۱۳۶۹ افزوده شد)؛ سالنامه آماری سینمای ایران سال ۱۳۶۹ بایگانیشده در ۱۴ مه ۲۰۲۱ توسط Wayback Machine، (مخاطب ۱٬۴۲۶٬۵۴۴ سال ۱۳۷۰ افزوده شد)؛ سالنامه آماری سینمای ایران سال ۱۳۷۰ بایگانیشده در ۱۴ مه ۲۰۲۱ توسط Wayback Machine، (مخاطب ۳۲۴٬۷۱۲ سال ۱۳۷۱ افزوده شد)؛ سالنامه آماری سینمای ایران سال ۱۳۷۱ بایگانیشده در ۱۴ مه ۲۰۲۱ توسط Wayback Machine، (مخاطب ۱۶۶٬۹۱۶ سال ۱۳۷۲ افزوده شد)؛ سالنامه آماری سینمای ایران سال ۱۳۷۲ بایگانیشده در ۱۴ مه ۲۰۲۱ توسط Wayback Machine، (مخاطب ۱۹۵٬۷۰۳ سال ۱۳۷۳ افزوده شد)؛ سالنامه آماری سینمای ایران سال ۱۳۷۳ بایگانیشده در ۱۴ مه ۲۰۲۱ توسط Wayback Machine، (مخاطب ۲۱۴٬۹۴۱ سال ۱۳۷۴ افزوده شد)؛ سالنامه آماری سینمای ایران سال ۱۳۷۴ بایگانیشده در ۱۴ مه ۲۰۲۱ توسط Wayback Machine، (مخاطب ۷۱٬۵۵۴ سال ۱۳۷۵ افزوده شد)؛ سالنامه آماری سینمای ایران سال ۱۳۷۵ بایگانیشده در ۱۴ مه ۲۰۲۱ توسط Wayback Machine، (مخاطب ۳۰٬۹۸۶ سال ۱۳۷۶ افزوده شد)؛ سالنامه آماری سینمای ایران سال ۱۳۷۶ بایگانیشده در ۱۴ مه ۲۰۲۱ توسط Wayback Machine، (مخاطب ۳۶٬۶۷۹ سال ۱۳۷۷ افزوده شد)؛ سالنامه آماری سینمای ایران سال ۱۳۷۷ بایگانیشده در ۱۴ مه ۲۰۲۱ توسط Wayback Machine، (مخاطب ۸٬۹۴۹ سال ۱۳۷۸ افزوده شد)؛ سالنامه آماری سینمای ایران سال ۱۳۷۸ بایگانیشده در ۱۴ مه ۲۰۲۱ توسط Wayback Machine، (مخاطب ۵٬۰۳۲ سال ۱۳۷۹ افزوده شد)؛ سالنامه آماری سینمای ایران سال ۱۳۷۹ بایگانیشده در ۱۴ مه ۲۰۲۱ توسط Wayback Machine، (مخاطب ۶۳۹ سال ۱۳۸۰ افزوده شد)؛ سالنامه آماری سینمای ایران سال ۱۳۸۰ بایگانیشده در ۱ سپتامبر ۲۰۲۱ توسط Wayback Machine، (مخاطب ۳۹۰ سال ۱۳۸۱ افزوده شد)؛ سالنامه آماری سینمای ایران سال ۱۳۸۱ بایگانیشده در ۱۴ مه ۲۰۲۱ توسط Wayback Machine، (مخاطب ۷۶۳ سال ۱۳۸۲ افزوده شد)؛ سالنامه آماری سینمای ایران سال ۱۳۸۲ بایگانیشده در ۱۴ مه ۲۰۲۱ توسط Wayback Machine.